App til sælgere
Lær om de fordele, dine sælgere kan drage fordel af med OmniShare-appen.
Appen bliver nøglen til dine sælgeres smidige og effektive deling og præsentation af materialer.
Backoffice til administratorer
OmniShares backoffice giver dig kontrol over appen, inklusive adgang til brugerstatistikker og mulighed for at sende notifikationer til sælgere, der ikke har synkroniseret.
Præsentation
OmniShare gør præsentationen af salgsmaterialer til en fuldstændig ubesværet proces. Med OmniShare får du ikke blot adgang til salgsmaterialerne – du får nem adgang til dem, selv når du er offline.
Synkronisering
Med OmniShare er det nemt, at holde dine ressourcer opdaterede. Hvis du bemærker en rød prik ved synkroniseringsknappen, er det en enkel påmindelse om at klikke og opdatere appen for den seneste information.
Mails
Med OmniShare kan du nemt sende salgsmaterialer til kunder, både online og offline. Filer i alle størrelser håndteres problemfrit, så du kan levere dem via e-mail i appen under møder og lignende.
Formularer
Med OmniShare er kundedataindsamling enkel. Brugervenlige formularer, tilpasset dine specifikke behov som sælger, gør det nemt at samle og organisere vigtige kundedata.